Waarneming

Projecten

 

From theory to practice (lees verder)

Prospectieve longitudinale cohortstudie kinderen met visuele beperkingen (PLoCC-VI) (lees verder)

Evidence-based interventions to improve participation and quality of life in children with vision impairment: systematic review and meta-analysis (lees verder)

Tell it! Fostering influence in communication and language by people with congenital visual and auditory disabilities (lees verder)

Logopedische aanpak van auditieve verwerkingsproblemen (AVP) (lees verder)

Visualisatie door te filmen als middel voor betere communicatie, interactie, en participatie (lees verder)

Onderzoek bij kinderen met visuele beperkingen en doofblindheid (lees verder)

Spel en sociale interactie bij visueel beperkte kinderen met ondersteuning van smart toys (lees verder)

Differentiëren van karakteristieken van autisme en visuele beperkingen in personen met verstandelijke beperkingen en doofblindheid (lees verder)

Het ontwikkelen en toetsen van een interventieprogramma voor kinderen met Cerebrale Parese (CP) en Cerebrale Visuele Inperking (CVI) op het gebied van functionele vaardigheden en zelfverzorging
(lees verder)